när får jag tbx mina byxor?!/utredningen?

ja, jag saknar min byxor så jävla mycket :(
har fortfarande inte fått tillbaka dom från utredningen!! :o
måste nog ringa & fråga vad dom håller på med, det var ju över tre månader sen :s
jag borde nog få tbx dom tycker jag :s
och på tal om allt dehär med utredningen & skit. så vet jag inte hut det blir med allt än.
jag har mejlat Marcus, min advokat, men han har inte heller hört något, men dock skulle han höra av sig så fort han fick höra något. men någon gång kan dom väl lägga ner den här jävla utredningen så man får ett slut på den här skiten?! :(
usch fyfan vad jobbigt det är.
jag tänker verkligen på det varje dag, flera ggr om dan, och det är jättejobbigt.
och ändå påstår folk att det jag har sagt inte är sant?!
det blir jag så förbannad på, men hallå, dt är väl ändå JAG som har vart med om det, och jag berättade MIN sanning på rättegånen, jag berättade det jag upplevde, och det jag var med om.
so just shut youre mouth, om ni ändå inte vet den riktiga sanningen!


Ares, kan inte sluta tänka på dig och hur det här kommer att bli... :(
usch mitt skruttegryn, jag saknar dig så.

Kommentarer
Postat av: Johan

Hoppas du får tbx dom snart och att folk lär sig när det är lämpligt att bara hålla käft. :)

2009-09-25 @ 00:07:37
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle
Postat av: amanda

tacktack! ja det hoppas jag med, men det blir nog svåååårt -.-

2009-09-25 @ 19:18:07
URL: http://avikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0