oh no!! :'(

nejnejnej!!!!
det får inte vara sant!!!!
det händer fan inte
fan i jävla helvetes skit!! 
:'(
jag dör,
jag orkar fan inte.

mitt liv går bara neråt just nu, vet inte varför.
det känns åt helvete med allt.
fuckit


-----
ares är köpt av lena barkstedt.
jävlar vad arg jag är
framför allt ledsen.
min älskade ponny, hur kommer du nu få det? :'(
ni får la tycka att jag töntig,
men ja, jag sitter här och gråter floder.
jag vill fan inte att han ska vara där,
men jag hade väl inget val.
och i och med det, är jag lite pissed off på evelina, för att hon aldrig hörde av sig till mig.
jag ringde henne flera ggr men fick inget svar, har skickat sms men hon har inte svarat.
fan :'(
ares, jag hatar det här.
hoppas du förstår att jag älskar dig mer än allt, och att jag tänker på dig.
du kommer alltid vara min första & enda riktiga kärlek.
den enda mannen som går att lita på, alla anda är bara skit.
det finns ingen som dig, :'(
-----
görel, jag saknar dig så otroligt mycket!!
jag vill ha dig här igen
jag vill jag vill jag vill jag vill!! :'(
hoppas du har det bra nu älskade kvinna
vi alla saknar dig
men nu slipper du ju lida mer, 
du var så stark, du hade sådan livsvilja.
helt otroligt, jag kommer alltid att beundra dig!
du görel, jag älskar dig.

-----
den enda, absolut enda som ger mig hopp & forstätter få mig att gå vidare
är angelica.
min bästa jävla vän,
finns fan ingen som henne, 
världens bästa.
jag älskar dig, du vet att du är mitt liv.
jag hade inte stått på benen idag utan din styrka vid min sida.
det ska alltid vara vi
och allt blir bara bättre mellan oss,
för vetu hjärtat,
om det hade skitit sig mellan oss
så hade jag inte orkat mer.
då hade allt gått i kras.

mitt älskade hjärta, det finns ingen som du, det vet du.
du är oersättlig <3!

hata mig inte för bilden älskling


c ya!, puss a'

Kommentarer
Postat av: Maallaan

Tycker verkligen det är synd om dig för ares och alltihopa! :'(



Verkligen synd det är med ares, förstår att du älskar honom så sjukt mkt! <333



åh.Vila i kärlek Görel! <33



Finns om du vill prata amanda!<33(

2009-09-30 @ 22:17:59
URL: http://cocacolan.blogg.se/
Postat av: din angelica

säger bara en sak, fan va söt du är älskling. jag älskar dig mest av allt, bästa vän

2009-10-08 @ 17:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0