pappa

det är så jävla jobbigt
3 år, 6 månader & 3 dagar har nu gått sedan du lämnade oss här på jorden,
dina barn, din mor, din sambo, dina vänner & din släkt.
vi alla saknar dig, mer eller mindre. och vi alla tänker på dig, mer eller mindre.
men jag vet att du finns i oss allas tankar pappa.
en sak är säkert, att jag tänker på dig, flera gånger varje dag
och det gör lika förbannat ont varje jävla gång!
idag var det länge sedan jag fällde en tår, men jag hoppas du ser hur jag tänker på dig
och att du vet att jag inte har glömt dig - för det gör jag aldrig, du kommer föralltid att finnas i mina tankar!
efter dom här åren, månaderna & dagarna, som har gått - kan jag fortfarande inte fatta att du verkligen är borta.
det går liksom inte att acceptera, man inte smälta eller ta emot. 
det är så gott som omöjligt.
men jag antar att dagen, den kommer.
jag har hört att det ska ta minst 5 år att bearbeta innan man förstår, och det kan nog stämma.
för det känns fortfarande som att jag väntar på att du ska komma hem från den där förbannade semestern & ringa mig och säga hur mycket du saknar mig, och hur mycket du älskar mig.
pappa, jim roger vikner, min älskade pappa
jag skulle kunna ta liv för att få dig tillbaka
jag skulle göra vadsomhelst
men det går inte iallafall, du kommer aldrig tillbaka
jag kommer att få fortsätta min barndom utan en far,
och ständigt ha den hemska rädslan och den skrämmande tanken över att bli föräldralös.
vila i frid och kärlek älskade du
en dag ses vi igen
jag lovar



Kommentarer
Postat av: Maallaan

Åhh.. blir verkligen rörd över detta!

jag kan bara säga att du är stark,jag finns och att du tagit mina ord, saknaden är enorm!<333

2009-09-20 @ 20:57:30
URL: http://cocacolan.blogg.se/
Postat av: Maallaan

Svar; åhh..förlåt amanda,det blev så feel :s förlåt :(

jag menade inte så, förlåt! :s

<3

2009-09-22 @ 22:29:02
URL: http://cocacolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0