söndag 6/9, vilkenjävlanatt!

haha, NATTEN ;*
ja, kan ju bara säga att jag & angelica fick torka spya hela natten i hennes fars lägenhet ;)
tänker dock inte säga vem detta beror på då den personen lär skämmas ;)
jodå, mycket skratt & mycket utskällningar/bråk & härj,  och mycket stank!
men det fixade vi tillslut!
tack angelica.
det kändes skitbra att vakna och tänka: jag är hos angelica, jag vaknade hos angelica
och du tänkte nog samma: amanda är här, amanda är här
ja det var verkligen underbart.
ILOVEYOUDARLING






efter det åkte jag till den här älskade kraken min.
jag & louise red ut i skogen & myste :)
det gick jättebra,  han var bäst. as usual <3

joe tabac mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0