stallplats? CHECK! + bildbomb

idag kolla jag på boxen, eller det blir ju spilta, som ares får stå i, hos louise,
och det verkar bli perfekt för min lilla älskling, det var faktiskt jättemysigt!
så nu är stallplats & allt sånt skit klart, nu behövs bara min älskade guldklimp sen är allt i sin ordning! :)
Nästa helg åker jag ner till skokokloster, så då måste jag träffa både ares & kalle, det blir jättebra.
mina älsklingspojkar, & dt e tamigfan som ända pojkarna som jag aldrig slutat eller aldrig kommer att sluta älska. dom är mitt liv <3
----
efter det red jag & louise ut på igor och så min älskling joe, som nu har tappat ÄNNU en sko,
så det blev bara en skritttur idag, hoppas att johan kan sko honom imorgon annars blir jag fan suuur på riktigt snart!
vi ska ju tävla snart så vi måste ju ladda upp, och träna HÖGERGALOPPPEN som aldrig vill sitta -.- men det rä bara för oss att träna&träna så kommer den att sitta sen :) 
snyggpojken min är så duktig :) <3

jag & igor för någon vecka sen, när vi hade värmt upp innan vi hoppa några småskutt i paddocken :)
joedarling var lite trött när jag kom till stallet en förmidddag i somras ;dj
snyggingen min, längtar tills vi kan sätta igång SERIÖST med träningen! :)
---------
kan inte tänka på annat än ares & hur det kommer bli.
jag kommer bli så jävla arg & ledsen om han får flytta till dom :(
usch, min favoritpojke, min bästa vän. hoppas det här går vägen för oss. det måste det göra! :( <3
här kommer mågra soeta bilder på mig & skruttegrynet för ååår sen :D














ja, jag har en jävla massa bilder på min pojke :)
och oavsett vad nu evelina & mli väljer för nå, så kommer ares föralltid att vara min!
- i mina tankar & mitt hjärta.
han är min första riktiga kärlek, och min enda bästa vän.
och det kan ingen ta ifrån oss!
-----

LÄS!!
alla dessa år med min krake kommer aldrig att få gå i spillo
jag kommer kämpa för det här, jag lovar.
ares förtjänar den riktiga kärleken, han förtjänar den tiden, och den vänskapen
- han bara kan få hos mig.
och jag vet att det låter jävligt egoistiskt, men jag måste få säga det
för det är så jag känner, faktiskt/tyvärr.
jag kommer aldrig släppa taget, 
han är mitt liv.
och jag är redo att lägga mitt liv före ares,
jag lägger mitt eget liv på spel, bara för att han ska få det bästa
jag kan dö - bara han får det bra
helt allvarligt alltså.
, förstår ni kanske nu hur stor kärlek jag känner för den här ponnyn?!
det vi hade var något speciellt, det var en unik vänskap. 
en oersättlig vänskap som aldrig borde få sitt slut...
jag älskar sig ares, det finns verkligen inte ord nog att beskriva!

Kommentarer
Postat av: Emilia/ från stallet

vad fin joe är:) eller kallas han för nåt annat?:)

2009-09-26 @ 19:09:51
Postat av: amanda

ja han är jättesnygg :D

haha, han har många smeknamn ;) men joe är det vanligaste & enkalste (y) :)

2009-09-26 @ 19:28:05
URL: http://avikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0