toppendag med massor av lärorikt!

FREDAG 11 SEPTEMBER
idag red jag för lena, det gick skitbra! och jag har äntligen för första gången gjort en riktig bakdelsvänding! :d
och vi övade även en jädra massa saker, har lärt mig jättemycket idag!
det gick verkligen jättebra! :)
vi åkte även till sollerön idag för att hälsa på knorke, MJ's Tyr
hihi. här kommer bilder :) (y)









så jävla nöjd :)
bästa chateau, bästa lena!

sen vidare till sollerön :D
han har blivit sååååå stor! :D
OCH SNYGG! :D
kliaklia*
MJ's Tyr & Åkres Maja
Knorkes söta lilla vän Love, som jag dock inte kommer ihåg vad han heter mer än Love,
men det ska jag ta reda på! :)
hihi :)
jättebra dag!
(bilderna är fotade av Jenny)
www.stallmj.se
Puss, a'

Kommentarer
Postat av: anna

bildbomb, det gillas (h):D fett fina bilder <33 !

2009-09-14 @ 18:58:00
URL: http://annnahh.blogg.se/
Postat av: Emilia/ från stallet

är de inte yvonnes föl? yvonns dotter går på samma skola som jag :) på solleröm:)

2009-09-14 @ 21:22:13
Postat av: amanda

haha, bildbomb is the shit! :D tack gumman! <333



ja, yvonne från sollerön, love är hennes föl ja :)

2009-09-16 @ 18:41:42
URL: http://avikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0