Amanda och Rasmus hoppträning (bildbomb)

Åkte till Rättvik idag också, var där igår också, tränade Rasmus inför tävlingarna som kommer framöver. Igår red vi dressyr och det gick väl sådär och idag hoppade vi och det gick toppen!
Vi hoppade en liten kort bana med hinder upp till 1,10 m och han var jätteduktig. men jag som är van att rida ponny är inte van vid sånna stora språng som rasmus tar så det är därför de ser jätteknasigt ut på filmerna (som inte går att ladda upp på youtube :s), men när jag kollade efteråt så såg de faktiskt bättre ut än vad det kändes, och det är ju bra!
vi ska träna lite nästa vecka också, sen nästa helg (den 18e) drar vi till älvdalen och hoppar som galningar! jag satsar inte på någon placering alls, eftersom det är våran första tävling så är vi suupernöjda om vi tar oss genom banan utan problem! nu är jag taggad som tusan! :D
bilderna är tagna från videon så det är därför det är dålig kvalité :)













världens underbaste häst
han ger allt om han vill och det är just det jag älskar med just den här hästen.
jobbar och arbetar inte bra i onödan, får han vara lat på lektionerna - så är han lat, och han märker direkt vilken typ av ryttare som sitter på honom.
vore du inte en skolhäst gubben, så vore du min häst.
jag älskar dig, mer än någon kan tro, och mer än någon annan gör ! ♥
you and me, my darling



Kommentarer
Postat av: Malin :]

Om det hade funnits en "gilla knapp" så hade jag tryckt på det 15 000 ggr men nu finns det ingen sån så du får nöja dig med min lilla kommentar :P :D haha ! <3 SNYGGINGAR ! :D

2010-04-07 @ 21:14:41
URL: http://hovtramp.blogg.se/
Postat av: amanda

haha jag önskar också att de fanns en gillaknapp här x) :D men en kommentar är en bra grej vetu! :D DU ÄR SNYGG! och tack (aa) pusssss min älskling :) <3<3

2010-04-08 @ 00:01:55
URL: http://avikner.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kan du inte lägga upp videon så man får se när du skuttar ?:)

2010-04-10 @ 19:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0