bilder från ridturen idag

nej, nu = bättre tankar.
jag är trött på att sakna något jag hade, när jag vet att jag kan få något bra igen.
så därför är jag på bättre banor nu, och tänker ha det som jag har det nu, tills något annat händer.
mitt hjärta säger till när jag behöver någon ny kärlek och det har inte sagt något på bra länge nu, tack.


här är lite bilder på mig och snosepojke och mig, och iwona och chateau från idag när vi skrittade runt byn en sväng.
iwona är min morbror's sambo som är här på besök över påsk från sthlm. även söta morfar är här :)



världens snyggaste ponny!


min älskade pojk <3


iwona & chateau :)



jättemysigt var det!

puss, a'

Kommentarer
Postat av: Iwona

Hej Amanda.



Tack så mkt för ridturen. det var jätteroligt. verkligen. tusen, tusen tack !

mvh Iwona.

2010-04-05 @ 12:35:03
Postat av: amanda

Heej!

Nejmen, tack själv Iwona! Hoppas du vill följa med fler gånger när ni kommer hit :)

Kram

2010-04-07 @ 00:15:57
URL: http://avikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0