Rasmus är i Mora!

Hela den här veckan har jag trimmat Rasmus  inför helgen, vart uppe i stallet och last-tränat honom (vilket gick sådär) och så har vi (jag, evve, linn tror jag, och nån mer) hjälpts åt att rycka han bedrägliga man. och så hoppade vi igår, vilket gick sådär..
but still, han är bäst oavsett vad, min lilla stora prins.
'
men iaf, vi ska ju tävla på söndag, och idag fick han åka till mora och stå på klubben där över helgen så de blir lättare för mig att lasta honom. hihi, så jävla kul!
så nu är han i mooora (Y)
och jag tyckte det var skönt att komma upp på klubben igen, träffa alla gamla vänner. speciellt ellinore, åh underbara ellinore.
'
imorgon ska jag upp halv sju och släppa ut och se hur han mår sen ska jag hem och åka till långlet (till jenny) och hämta mitt gröna kort & min gamla licens. senupp och rida rasmus och ge han lunch, sen kanske till långlet och rida joseponken om jag orkar. och sen kommer maaaalin, bästa malin <3
ska ta lite kort på rasmus imorgon så ni får se kraken :D
'
'
det känns så bra att jag fått det här förtroendet från min lärare, att låna en av deras hästar och ha honom över helgen. helt otroligt. en underbar och obeskrivlig känsla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0