by the way..

btw, trodde ni verkligen att jag, ( jag?! ) skulle sluta blogga?!
- som min mamma sa till mig idag:
"är ditt huvud dumt för att det överanstränger din redan svaga kropp, så får du leva på ditt lyckorus du har just nu"

hon har rätt.
allting går så bra nu
och om 7 dagar får jag flytta. 
7 dagar !!!
Jag kommer få träffa min Rasmus varje dag. leva av hans lukt, hans hoppande igång när han inte är uppvärmd, den arga minen har har till alla, jag får leva av & med den häst jag älskar så stort och som jag bara har två år kvar med, jag ska leva för honom och andas med honom tills våran tid tillsammans är över.

jag älskar rasmus, han är underbar. en häst med ett smart huvud och ett smartare hjärta.
(imorgon ska jag försöka få någon att film oss eller ta kort med min kamera så ni får se oss tillsammans.
the perfect match.
)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0