the world of silence



it was wrong to let you walk right in to my life,
i was dumb to think that i would survive,
i was a fool to think that the grass was greener on the other side
and now it hurts to know that i will never
- i'll never trust again. 




åh vad min lust för allt har försvunnit.
jag vill inte vara i skolan,
men jag vill inte vara hemma heller
jag vill inte vara med kompisar,
men jag vill inte vara själv heller
jag vill inte vara i rättvik,
men jag vill inte vara i mora heller

jag vill inte andas,
men jag vill inte sluta heller
jag vill gråta,
men jag vill inte spilla tårar

jag vill gå till tystanden och stanna där förevigt.
this place ain't ment for me


 för första gången sedan jag mitt första inlägg i juli 2009 så känner jag att jag inte kan skriva det jag känner.
för allra första gången..

kan inte förstå och vill inte acceptera att den här dagen verkligen har kommit..
bloggen som alltid varit min bästa vän, kan jag inte längre lita på att den stöttar mig som förut.




Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag blir så ledsen när jag läser det här om dig.. Du som gått igenom så mycket och alltid är så stark! Det känns som om du inte förtjänar denna olycka. Jag vet inte varför du mår dåligt men jag vet att den starka Amanda som jag vet om kommer att klara det här också. Du är en grym tjej med en otrolig styrka och ett mod som är så stort.



Kram. <3

Du vet att jag älskar dig blogg ;)

2010-12-09 @ 13:52:37
Postat av: Elin

Men Amanda vad är det som har hänt?:o <3

2010-12-09 @ 15:01:11
Postat av: Mia

PixiePezN



Gullan! Efter regn kommer solsken, om, och om, och om igen! På med kläder efter väder, och KÖR HÅRT!

<3

2010-12-09 @ 15:06:58
Postat av: Malin H

Om du kommer till björnen så är du inte hemma och inte i skolan, då är du hos mig =)

Om du sitter hos mig med läxor, så är du ensam men ändå inte, för jag är inne i mina läxor och brukar behöva en att diskutera med ibland =P

Och så kan vi kanske sätta oss i Garsås eller nåt..

Jag kan tyvärr inte andas åt dig, men jag tänker inte heller få dig att sluta, det är du för bra för =)

Och så kan jag kanske gråta åt dig, då är det bara mina tårar som spills, jag har några över till dig =)



Hakuna matata!

Allting löser sig, frågan är om det är till det bättre eller sämre ;)

2010-12-09 @ 16:02:31
Postat av: annie

gumman du vet att du alltid kan komma till mig!

jag finns alltid här, kan alltid försöka göra dig glad! för ibland kan jag faktiskt det.

jag älskar dig min underbara vän, och jag sviker dig aldrig!

du är bäst och du klarar det här!

om du gråter så gråter jag med dig min fina gullunge!

du är starkare än någon annan jag känner.

Skickar nu 10 mentala kramar till dig <3

2010-12-09 @ 20:23:56
URL: http://jannielodin.blogg.se/
Postat av: Maja

Är mycket glass, lyssna på bra musik och njut av stunderna i stallet. Det blir okej tillslut och om det inte är okej, då är det inte slut!

2010-12-09 @ 20:25:02
URL: http://typbaeckman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0