åtalet läggs ner

om ni som har följt min blogg sen i somras, så vet ni att ajg har pratat om ett överfall jag var med om. 
den 18 december var det rättegång i svea hovrätt. idag ringde advokaten till mor min och sa det här:
' ******* döms till ett års fängelse. men tyvärr la domarna ner amanda's fall så hon får ingen skadeersättning. osv osv osv'
ungefär iaf. det var ju inte jag som pratade med advokaten.
men vad fan i helvete?! jag blir så förbannad.
dom andra två tjejerna som ******* var på fick ju sin skadeersättning och allt sånt. jag tycker att jag har jävligt mycket att argumentera emot för det där. men jag orkar inte. just nu blir jag jag bara så frustrerad så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
åh! fan!

Kommentarer
Postat av: Johan

Aj fan..inte lite orättvist! :(

2010-01-12 @ 18:29:16
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0