caroline -den tiden i mitt liv


jag saknar min underbara vän
min caroline


jag saknar våra dampiga ridturer i bålstaskogarna, på håbo ridklubb's sommarbetesängar, på eran åker, och även dom härliga hopp & dressyrpassen i klubbens ridhus,domfula dryga småungarna som glodde så svartsjukt på oss.  haha, åh va vi var stolta då, på bison och marre's rygg. där va vi säkra, vad som än hände.
vi gjorde allt tillsammans, vi hade så otoligt kul.
stunderna med dig är stunder jag aldrig kommer glömma!

vi har delat både skratt å gråt, tårar å glädje, sorg å lycka.
vi har en del i nacken du och jag.
i har gått igenom mycket.
och en del av det har vi gått igenom tillsammans.
den korta tiden jag fick med dig, var en tid som alltid kommer sitta djupt i mitt hjärta.
tiden då det var du och jag, det kan jag lova er alla, det var en bra tid.

i sommar ses vi igen, och då jävlar. då sätter vi igång med att krossa din mammas syltkakor medmin rumpa igen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0