everything passes by.

vart har skrivlusten tagit vägen? jag känner inget sug längre. ingen lust att blogga. just därför mina älskade kära läsare, så blir det inga inlägg på ett tag nu.
jag skriver när jag får tid och lust.
speciellt tid.
är det något jag inte vill tappa är det min kapacitet till skrivningen. men nu är det så som det är. jag hoppas jag får tillbaka allting igen när jag sätter igång igen.
'
jag kommer att slänga in ett inlägg ikväll, för att jag red min älskade underbara Rasmus imorse på ridklektionen, och johanna fotade så bra hon kunde, men det var lite svårt för de va skapligt mörkt för att fota i ridhuset.
men iaf, det vart nån bra bild eller tre. jag kastar in ett inlägg senare idag, med nån bild på mig & älskade rasmus.

'
nu sitter vi i datasalen i skolan, vi har datakunskap & vi ska lära oss programmet OpenOfficeWriter. haha nice.

jag har aldrig trivits så bra på ett ställe som jag trivs i rättvik. jag älskar allt. människorna, skolan, omgivningen.
och min älskade evelina. hon är underbar. sen får vi inte glömma linn, malin & jessica. och kullantjejerna. och bönderna.
underbara människor, bästa människor.
bästa rättvik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0