morbror imorgon!

jaa! :D äntligen får jag träffa morbror & hans prinsessor! :]]
åker imorgon, kommer hem på torsdag.
underbart.

och så har jag bestämt mig för vilka tröjor det blir.
har pratat med mamma och hon tycker dessa tröjor;

så dom två tröjorna kommer jag beställa i februari när jag fått min uuunderbara välförtjänsta lön (y)
wonderbart! (y)
och sen pratade jag lite emr med mor om min lön osv, vad jag ska göra av den. då kom hon på att jag ska spara hälften av pengarna jag får varje månad, och sen när jag har fått ihop pengar kan jag äntligen köpa min kamera.
NIKON D5000
japp. min drömkamera.
jag vill inte ha min CANON EOS 350D längre, om ni vill får ni gärna köpa den + objektiv, 3 minneskort, väska m.m ingår.
bara höra av sig :]

ikväll sover jag hos älskade calle igen, sov där natten till idag också.
mamma & micke hämtar upp mig i färnäs imorgon när vi åker ner mot sthlm.
jag längtar verkligen. har saknat morbror så!
'
nu tänkte jag lägga in bilderna från noppikoski, fast gör de på nästa inlägg.
självklart tar jag med min kamera till morbror så ni kommer få se bilder på hans urgulliga lilla tundra. hihi, så söt så! ska bli kul att få träffa henne! :]

ha det bra så länge!
c u!
puss, a'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0