FANS !!

haha jag måste bara berätta något galet kul.
igår var jag i idre på irdeyran, jag och emma magnusson går runt där och sen ser vi ett par vänner vid en van, jag vinkar och hejjar på en kompis inne i vanen och bredvid honom sitter i mörkhårig brud som skriker "AMANDA VIKNER!!!!!!!!!!!" och vinkar.
i was like "TJAA!!" fast i samma ögonblick som jag sa de kom jag på mig själv med tanken att "vem fan är hon?"
och jag frågar, hon svarar och säger sitt namn och säger att hon läser min blogg och att hon älskar den.
sen hade hon en blond kompis som kom fram till mig "är de du som är amanda vikner och bloggar?" "aa, det är jag" svara jag. och så berättar hon att även hon gillar min blogg !
HAHA YEAH ! JAG HAR FANS! ;) xD

jag blev riktigt jävla glad över det och det var verkligen kul att få träffa nån av mina läsare i alla fall. jag har ju inte den blekaste aning vilka läsare jag har, förutom typ: mamma, malin & morbror. haha.
nej men tack tjejer, om ni läser det här. det var jättekul att få träffa er :)






Kommentarer
Postat av: frida åkerlund

själklart att jag skulle läsa det :) läser alltid din blogg!

super roligt att få träffa dig, men tyvärr hann vi inte prata så mycket :/ kommer bara ihåg att jag sa hej och sen att jag typ låg på golvet och berättade vad jag tyckte om din blogg eller nått sånt :)

men vi ses säkert igen nån gång :)

2010-07-18 @ 19:59:00
Postat av: stina

ja det var mig och frida du träffade! lite kul att du nämner det på din blogg tycker jag, hih :)

2010-07-19 @ 01:53:18
URL: http://stinamatilda.blogg.se/
Postat av: E

Du kanske skulle starta en blogg där du får in pengar för varje läsare =) Tex Nattstad... Då kanske du blir rik ler

2010-07-26 @ 11:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0