kär..

idag har jag känt mig så otroligt glad, hela dagen ! allt har gått så bra idag.
jag älskar min mamma, jag älskar min syster och jag älskar min bror.
min familj, den spruckna familjen som har gått igenom så otroligt mycket men kämpat vidare och visat att det finns hopp för varenda en av oss. vi har alla fyra haft våra svåra tider, men alla har kämpat vidare och trotsat döden - hur mycket den än lockat. vi är bäst, och jag älskar oss !

min pappa, som är det starkaste jag lever för får vi ju inte glömma såklart. precis som dom flesta pappor var han bäst i världen, och vi minns honom som den underbara människan han en gång var.
vila i frid du vackra människa, jag talar för alla mina syskon när jag säger att du är otroligt saknad  !

jag älskar mitt liv just nu.
jag vet inte varför, men idag är jag kär i mitt liv. allt känns så rätt, helt rätt.
mina vänner är bäst, min familj är bäst och min häst är bäst.
haha jag älskar alla idag !
det pirrar i min mage som om jag vore nykär, men jag förstår inte varför för det är jag inte !
men jag tackar inte nej till den känslan ändå för den är härlig. en utav dom bästa känslorna som finns - utan tvekan.



jag ska ta vara på den här känslan jag känner nu för den kommer inte vara länge, jag vet att snart kommer jag dyka in i mitt lilla hål igen och allt kommer bara att vara att jobigt, dåligt och smärtsamt.

jag är nog rädd för att bli ensam, för när jag blir ensam så tänker jag.
idag har jag varit med min syster hela dagen och det ha varit otroligt kul.
om jag har något för mig eller om jag är med någon så är allt bra, det är när jag är själv och inte har någon ork att göra något som jag tänker på allt det som hänt mig, alla killar jag varit med om och vad jag hade kunnat gjort annorlunda.


nu vet ni lite vad som går omkring i mitt huvud,
det var länge sen jag skrev om känslor & jag måste påminna mig själv att det är därför jag skapade denna underbara blogg & det är därför jag har mitt läsarantal.
skärpning amanda - go back on track again!


                                                                                   


Kommentarer
Postat av: Micke

Hej.

Pluspoäng till dig.

Att du orkar. Jag menar, du har ett "real life", hästar, jobb, killar, syskon. Sen facebookar du, och bilddagbokar, och bloggar. Sen är du säkert på fler sajter än vad jag känner till ! :o)

Men ändå så uppdaterar du !



Och jag är jätteglad att du är glad, och jag blir jätteglad för att du lyckas faktiskt pånågotvis smitta av det utav glädjen. Så man sitter med ett litet tramsigt fånigt leende på kontoret i värmen och bara njuter.



Men, jag noterar en sak.

En viktig sak.

Amanda, lyssna noga nu.

När du är såhär, positiv och glad, och ja... sprudlande !

Då ska du tamifan inte ens tänka tanken på att det kommer ta slut ! Det klart det vänder. Allting vänder, men herregud, lev i nuet människa !



Eller... ehm, ja, alltså, när man är glad, då ska man leva i nuet. När man är mindre glad, då kan man längta sig bort.

Glasklart !? Bra !

Haha.



Äsch, svamlar som vanligt. Det är nog värmen.

Ta hand om dig.



Fridens allra vänligaste liljor.

kram.

//Micke.

2010-07-13 @ 08:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0