never seen my mother so happy

Sen vi flytta upp till dalarna har mamma inte lagt ner någon energi att skaffa vänner, hon gör ingenting efter jobbet, hon gör ingenting på helgerna. raka motsatsen från förr i tiden. förr kunde jag se mamma glad varje dag, hon umgicks med Millan, Nora, Marre och alla andra brudar i "gänget" dom var. Men nu, vad gör hon nu? ingenting.
.
.

Den här helgen har vi fått besök av den bästa familjen i världen, Bergströms. dom dök upp igår och jag som ser min mamma varje dag ser en förändring i henne på en gång.
hon blir så otroligt glad, hon är full av liv och sprattlar av glädje ! det är så kul, och när min mor är lycklig blir jag också lycklig. 
världens bästa mamma,. tack för att jag fick se dig le på riktigt igen, tack för att jag fick se dig så lycklig den här helgen som man fasar för att den ska ta slut.
du är otroligt, du är grym & du är den finaste människan som finns på denna jord.
jag älskar dig genom allt.






Kommentarer
Postat av: elle

kan vi seeeees nån mer dag snart?:D if u like =)? <3

2010-07-27 @ 21:59:05
URL: http://ellinorehillring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0