träffat ännu fler bloggläsare ! :D

WOW ETT INLÄGG ! :d haha

(fredag kl 03.14, uppdaterar nu för internet va cp igårnatt..)

Ikväll var jag ute med ellinore, tore, nick & putte. Vi hade väldans trevligt, åkte till våmhus, det var våmhusfesten.

Där hände det igen, jag hittade ännu mer FANS ! då jävla kul !! en tjej som hette elin kom fram och berätta att även hon gillade min blogg & läste den varje dag. Och så träffade jag frida också, hon den tjejen från vanen i idre. Det var kul !
Tack tjejer för att ni kommer fram till mig, det betyder oerhört mycket. Vad säger ni om en bild nästa gång vi ses så alla andra läsare kan se vilka underbart söta tjejer ni är?! :d
Ja whats more? Jo, elin levererade dagens också. Det var så jävla kul, kan inte skriva vad de va för det går inte att få ner i ord utan jag måste visa det. Men vi fick oss ett gott skratt ! haha.

Jag ligger här och är inte ens trött.. skandal.
vad ska jag göra hela natten? Jo! jag ska längta till söndag för då kommer emil hit igen från vemdalen och han ska nog vara här ett par dar, förhoppningsvis hela veckan under classic car week då jag och maya ska tältaa !! ;) haha.

Btw ska jag visa er bilder på alla tusen jag bränt på typ sisådär  2 DAGAR. Amanda lekte shoppaholic, jodå – även jag kan shoppa. Aa men bilder ska ni få, vare sig ni vill eller inte ! ;)

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: elin

Sötnos! de va roligt o träffa dig i våmhus :D

hahaha ja kommer ihåg att vi skratta åt nånting som va så jävla roligt, men ja kommer inte ihåg vad de var :o haha! ("dagens")

2010-07-31 @ 22:51:03
URL: http://elivi.blogg.se/
Postat av: stina och frida

vi kommer nog träffas i rättvik om du ska dit :) du hittar säkerligen mig och frida vid vanen, som dom senaste gångerna! och då blir det bilder kan vi lova! :)

2010-08-01 @ 01:06:34
URL: http://stinamatilda.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Och tack så mycket för din kommentar! =)

2010-08-02 @ 13:39:44
URL: http://gaymasen.se
Postat av: amanda

elin: hahaha nej men kul va de i alla fall xD

stina & frida: grymt ! vi ses säkert! ;)

2010-08-02 @ 14:12:28
URL: http://avikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0