bla bla bla

aa, jag suger på att uppdatera, jag vet.. men tro't eller ej - jag har ett liv utanför datorn också ! ;)
vet inte om min bloggning kommer att bli bättre eller sämre när jag flyttar till Rättvik men det återstår att se.
och en till grej, jag vet inte vad jag ska skriva om. 
jag har så mycket att fundera på just nu. har ingen aning om hur jag ska sortera allt i mitt huvud just nu. 
det mesta jag har att fundera på nu ligger på flytten om en månad. jag längtar så jag håller på att avlida och det är det enda jag kan tänka på.
ja rättvik, det är det bästa stället i världen - i alla fall under gymnasietiden. och jag ska ta vara på dom här korta tre åren. den är just därför jag ska bo där.
-
haha en övrig väldigt oitressant grej jag måste  tillägga, mina fötter luktar apa nu efter den här arbetsdagen känner jag nu när jag luktar.
dags att ta en sväng in i duschen nu !! :D
.
måste bara slänga in den här bilden på mig och emil från i lördags natt.
hihi, så fin så :) <3

Kommentarer
Postat av: Elin - Blueebarry

Jag skulle bli superglad om du ville rösta på mig till veckans blogg. Jag är nr 1.

Man får rösta 1 gång/timmen.

http://conler.se/2010/july/finalister-veckans-blogg.html

2010-07-20 @ 00:24:41
URL: http://blueebarry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0