dagens av malin igen.

på vägen hem från gävle idag så höll vi på att både svettas & törsta ihjäl.

malin - ALLTSÅ OM INTE JAG FÅR VATTEN SNART SÅ KOMMER JAG TÖRSTA IHJÄL !!!
amanda - men malin, tänk på dom stackars barnen i afrika då ?!
malin - det skiter jag i! jag är svensk och jag ska ha vatten nuu !!

-
Haha, så jävla bäst !
älskar skruttan !
OCH IMORGON KOMMER VÅRAN ANGELICA HEEEEM FRÅN TURKLANDET !!! :d:d:d

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

vi är bäst, helt enkelt.
den fina blåa peaktröjan jag har på mig har jag fått av lina göras, anders syster + två till tröjor, tack lina !)

Kommentarer
Postat av: Pet-er

hahaha tänk att det alltid är malin som lyckas med allt xD

2010-06-02 @ 08:11:59
Postat av: amanda

haha pet-er !

ja, tänk att hon alltid lyckas ! ;)

2010-06-02 @ 11:27:07
URL: http://avikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0