träning !

Nu sitter jag här i Falun och vet inte vad jag ska hitta på, varför är jag i Falun då - undrar ni säkert.

Jo, jag träffar en kille som jobbar här i falun och bor hos sin syster medans han jobbar, han är från Rtättvik annars. Så jag sov här i falun inatt och kl 05.30 åkte han & Jenny(systern) till jobbet, jag klev upp runt 09.30 ungefär, tog Trixie (Jenny's hund) på en snabb liten kissrunda, gick in & bytte om, tog en 25 min joggingsrunda med Trixie, fy fan va drygt det var  i denna värme!
men från och med igår har jag börjat tränat. eller ja, röra på mig lite mer än vad jag gör i vanliga fall :p
får väl se vad som händer med min kropp då, tänkte köra hårt nu i ca 2 veckor ! :]


this is trixie :)






                                                                                    


Kommentarer
Postat av: johan Bruhn

min hund har exakt samma namn och färg :O. skrämmande :)

2010-07-05 @ 00:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0