and at the end, i'm happy again


amanda vikner



funderar starkt på att klippa av mig håret, och göra page.
va tror ni om det?

där har ni bild på frisyren. klicka på den så får ni större bild.
grymt sugen. ska höra runt lite med mina vänner & se va dom tycker :)


ikväll blir de ut med tommy, sol emil & viktor. får se om nån mer kommer med i bilen. men kul kommer det bli om inte annat!

imorgon efter jobbet ska jag hem till joe, och så får jag se om jag ska forstätta ha honom på foder elelr hur jag ska göra.
ska prata lite med jenny tror jag.
i år kommer jag även att tävla häst. jävligt skoj faktiskt. jag och min kära rasmus !
komme rin bilder på bloggen när jag och rasmus, malin och tequila hoppade en caprillibana på påskshowen i torsdags. han som fotade ska bara redigera bilderna, jag ska tjata på honom lite så kanske han lägger in dom imorgon! :]



allt har blivit så jävla bra nu, jag är så otroligt lycklig.
rättvik
rättvik har gjort mitt liv bättre
jag vet inte vart jag hade tagit vägen annars, gått ner i djupet på värsta stadiet eller nåt.
och bara min vän kommer hem från uppsala blir det bättre, för just nu rä det det enda som tynger mitt hjärta (inte riktigt, men det värsta iaf) och nrä han kommer hem och jag får veta att han mår bra och blir bättre och bättre så kommer jag bli glad igen.
lättnad.
nu ska jag upp och kika om maten är klar, sen blir de ut med grabbarna!
hejsvejs, hare' gr888!


(lovar att jag ska bli bättre med mitt bloggande och att jag ska komma tillbaka till mitt djupande skrivande igen.)

ANGELICA FORSELL!
MALIN NORSTEDT!
without you i would be no one and nothing
även
rickard eriksson
och några av byggtreorna
nägra av hästtreorna
och såå många fler
ni är bäst allihopa

Kommentarer
Postat av: Anonym

gör det inte

2010-03-26 @ 20:48:48
Postat av: Johan

Vilken kväll xP

Men nog va han stilig och luktade gott i bar överkropp på Donken. ;P

2010-03-27 @ 13:25:22
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle
Postat av: amanda

haha ja jävla kåhlen ! fan va kul kvällen va :D bra å va nykter så man minns sånt där skit x)

2010-03-29 @ 11:52:45
Postat av: anna

jag tror att håret skulle bli snyggt :D

2010-04-02 @ 16:54:10
URL: http://annnahh.blogg.se/
Postat av: Malin :]

Du betyder så oerhört mycket Amanda , jag älskar dig <3

2010-04-02 @ 20:45:47
URL: http://hovtramp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0