bilder från påskshowen

Det vart fail som fan när ja skulle fixa filmen så ni får lyssna på låten på ett annat vis till filmen än att låten är till filmen, haha..
Men i alla fall, sätt på låten när ni kollart på filmen, ett måste (!) annars blir de inte som de va på showen för det va den här låten vi red till :)
(glöm inte att stänga av ljudet på videon när vi rider)




'



bästa andreas olovsson har fotat bilderna.
vart inte så många bilder men förjävla bra bilder.
bilderna är från påskshowen som va förra torsdagen (25/3) och jag och Malin Hammarskjöld red en "caprilli" dressyr blandat med hoppning, och vi hoppade en likadan bana som va spegelvänd mot varandra, och hon hade svarta grejer på sig själv och på sin vita ponny. jag hade vita grejer till mig och min häst (rasmus är skolans häst som är världens bästa) som är mörkbrun, så de va lite coolt. vi va så jävla grymma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0