jag väntar på dig här hemma

det är så svårt att få ord,
ord för sympatin som jag känner för min kära vän som ligger på sjukhus i uppsala och blir opererad.
han skulle fått kommit hem om typ två dagar, men igår svullnade hans öga upp igen och hans sår i huvudet blev knasigt. dom röntgade honom och det visade sig att han hade blödningar i huvudet, där dom hade opererat. och nu får han ligga på en annan avdelning, och det kommer dröja många dagar troligtvis innan han får åka hem igen.
jag tänker inte säga vem det är
men jag saknar honom så,
och jag hoppas att han klarar sig bra.
vi ber för dig gubben, du klarar dig
var stark, stark som aldrig förr.
du fixar allt, håll modet & hoppet uppe!
jag längtar tills du kommer hem så jag får hoppa upp i din famn och krama dig hårt.
bli frisk nu, kära du. jag väntar på dig här hemma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0