ny look, förhoppningsvis mer intresse

har ändrat utseendet på min blogg nu, jag hade tröttnat så jävla mkt på de andra så jag hade inte ens lust att blogga nå mer.
nu får vi hoppas att det blir ändring på det för jag saknar mitt bloggande, och så är de lite folk undrat vart jag tagit vägen. haha.

imorgon kommer älskade & saknade systeryster till rättvik, ska bli jätteskojsigt :]
puss på na! <3

ja vi får väl se när jag skriver nästa gång. kanske till och med blir något mer ikväll :)
efter kvällsfika så drar jag och malin ner i gymet och är jävligt hurtiga!

måste ringa mamma idag.. usch, de sista jag sa till henne igår innan jag åkte till rättvik va att hon aldrig ställde upp för mig och det ångrar jag verkligen massor, för det är absolut inte sant. hon ställer upp för mig så ofta hon kan och orkar. känner mig så sjukt dum. vet att du kommer läsa det här så förlåt mig. du är världens bästa, min mor <3
 
nej, nu blir de kissa för hela slanten och sen plugga lite, sen kvällsfika, sen gym (y) hurtig amanda.
hejsvejs!

krya på dig min älskade flicka, du är saknad som fan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0