älskade hund!!

medans jag låg i min säng och tittade på min bakrundsbild så fick jag mig en tankeställare.
samtidigt som jag åldras ett år på ett sätt jag vill åldras, så åldras Jeff ett år åt det hållet man absolut inte vill att han ska åldras. varför blir inte hundar lika gamla som människor?

bilden jag har som bakrundsbild är tagen förra vintern, så vacker bild. men jag tänkte att "oj, det har redan gått ett år!" och sen vi flyttade till mora och först träffade Jeff så har det redan gått 4 år! Vilket betyder att Jeff är nu ca 9 år gammal,
åh älskade speciella hund, måtte du leva några år till. vad skulle man göra utan dig?!
jag har varit med om många hundar i mitt liv, men det här är den hunden med mest personlighet.
Jordklotets bästa hund, ja det är våran lilla Jeff.



jag älskar dig våran vackra lilla bjäbbis.
du är bäst jeffen, absolut underbarast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0