bloggar i bilen på väg till småland

 

 

jag sitter i bilen på väg till småland.
tur att micke, mammas sambo, är rättså teknisk så jag kan surfa i bilen. det är ju rättså skönt med tanke på att det är rättså många timmar att åka i sen här bilen!

i förmiddags jobbade jag, det var så skönt! när det går så lång tid mellan mina jobbpass så saknar jag mitt jobb & jobbarkompisar. jag gillar att få stressa lite, det är skönt & det får mig på andra tankar hela tiden!
i vinter blir det kul med alla dessa skidåkare, då får jag jobba en massa och får en roligare lön. samt med tanke på att jag fyllt 17 nu så får jag ju några kronor mer i timmen :)

jag kanske slänger in ett till inlägg senare om jag får tråkigt i bilen, eller när vi kommer fram till Alvesta :)



Kommentarer
Postat av: teckningssonja

hej, jag hittade hit till din blogg, du är väl syster till min syster? :)

2010-11-15 @ 14:02:33
URL: http://teckningsbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0