don't give up. lite jävlarannamma!


"never give up, it's such a wonderful life"

och ja, det ligger en sanning i det där ordspråket.
man ska vara glad över det liv som man har fått,
för man får aldrig leva ett annat igen.

"ta vara på tiden" har jag hört många säga och jag ser verkligen en sanning i det.
jag känner att jag har fan inte tid att vara deprimerad elelr låta andra människor trycka ner på mig,
jag är fanimig värd bättre än så.
och så är det nu.

"stå upp för dig amanda, det finns bara en som dig och var stolt för det!"
hörde jag någon annan säga, och ja jag ska vara stolt över det för jag blir inte någon annan heller!

"visa både din inre och yttre styrka amanda, du måste göra det för din egen skull."
word from another mouth, och jag håller med.
vad kommer hända om jag inte är stark som alltid varit förr?


jag är inte van att må såhär offentligt, har jag mått dåligt har jag haft det för mig själv och gråtit mig själv till sömn i så många nätter.
DET ÄR SLUT PÅ DET NU.
jag är amanda vikner och jag ÄR stark oavsett vad!!
och det är precis vad jag ska vara nu!

just nu känner jag mig som en posivit tänkande optimist, men jag tycker det är bra,
jag är pepp som fan för att vara stark nu.
jag vill inte lämna rättvik och jag ska bannemig inte göra det heller!
positivt tänkande, positivt tänkande, positivt tänkande, positivt tänkande, positivt tänkande, positivt tänkande, positivt tänkande, positivt tänkande!



Kommentarer
Postat av: Mia

Kör hårt Amanda, föresten, kom på eftersom du är liten och söt, så döper jag härmed om dig till PixiePezN!

I Fadern, sonen, och den helige andens namn. AMEN!

Sing hallelujaaaah!!!



Ehm ja.. HA DE BRA! :)

Kram

2010-11-11 @ 17:37:41
Postat av: amanda

hahaha vafan kom Pixie ifrån? x)

KRAM PÅ DIG UNDERBARA MÄNNISKA! :)

2010-11-11 @ 18:46:00
URL: http://avikner.blogg.se/
Postat av: sanna

Jag beundrar din styrka amanda, du har gått igenom så mycket som jag bara kan föreställa mig hur det varit.. Ibland önskar jag att jag var lika stark och självsäker som du verkar och är! Jag är säker på att du kommer klara allt du ger dig in i :)

Kram

2010-11-11 @ 19:01:14
Postat av: amanda

åh sanna! tusen tack!! det är bara tänka sig framåt så kommer man långt, kramis

2010-11-11 @ 19:44:01
URL: http://avikner.blogg.se/
Postat av: annie

täänkte bara säga att du är en sån underbar människa!

och jag verkligen beundrar dig, du är så himla stark.

du är en underbar vän gumman!

och en jag verkligen inte vill förlora.

KRAM på dig sötan! <3

2010-11-12 @ 17:46:20
URL: http://jannielodin.blogg.se/
Postat av: amanda

åh tack annie, du är underbar! :) <3<3

2010-11-24 @ 17:31:08
URL: http://avikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0