it's a storm that reaching my heart

ni vet den där känslan då huvudet snurrar, magen vänder sig ut - in & runt runt runt, och man vill bara spy.
ja, den känslan har jag nu.
av det här stället som kallas rättvik.
jag förstår inte hur ett ställe, en plats som förr har gjort mig så lycklig att jag nu inte vill andas in samhällets luft.
that's how i feel now. 
jag vill inte behöva må såhär varje dag, jag vill inte behöva vilja kräkas upp maten jag ätit för jag mår bara sämre av den, jag vill inte att mitt huvud ska snurra utan anledning. jag vill inte gråten i halsen. jag vill inte behöva se ut som ett lik. jag vill inte behöva må dåligt av att vara i skolan. jag vill inte jag vill inte !!!

vad ska jag ta mig till?
tur att jag har min mamma som alltid hjälper mig.




jag vill ta med mig rasmus och åka far far away from here.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hjärtat mitt! <3 vet inte vad jag ska säga? Vill säga något som skulle göra saken bättre men jag vet inte vad? Finns min älskade vän, du vet att du i min famn kan gråta ut om du skulle behöva! Love you! <3<3

2010-11-08 @ 12:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0