joe tabac

var ju i mora i helgen, och jag jobbade inget heller så det blev att åka till stallet igår.
jag red min älskade joe tabac
och jag fick jätteglada nyheter,
nyheter jag tyvärr inte skvallra om här på bloggen så ni får faktiskt vänta tills efter jul lovet, jobbigt va?! ;)
och varför jag inte ska skvallra om är för att det blir en himla massa problem då, och jag undviker dom gärna!
men nyheten är positiv vill jag lova!



här känner jag mig hemma,
på ryggen av min kallblodiga travare,
jag vet vart jag ska vara så fort jag sitter på hans rygg,
en ponny som jag klickar med utan några förhinder,
en ponny som jag älskar så mycket.
i know where i belong when i see this boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0