lever så vuxet !

haha jag pratade med mor i telefon i eftermiddags och berättade hur less jag är på komma hem så sent och tvinga mig själv att laga middag för att få en lunch till dagen efter.
jag städar mitt kök och min hall (almost every day!) för jag hatar att komma hem sent varje dag och det förjävligt ut innanför dörren!
och det har inte ens gått två veckor !!
som tur är så är det bara två veckor jag behöver göra så, för skolan börjar ju på måndag. och jag är nervös över hur det kommer bli.


nu ska jag i alla fall vänta tills tvättmaskinen är klar så jag får hänga den, sen blir det att gå och lägga sig om jag inte hittar någon kul film på tv :)


ickepassandemenfinbild, på evelina när hon harvar ridbanan med hartz & gustav :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0