min världensbästa mamma






en sak är säker
jag så stolt över att kunna presentera mig som hennes dotter.
och jag är så glad över att jag har en mor som jag kan prata med allt om, precis allt.
och vet ni vad det bästa är? hon har svar på allt. precis allt!
jag kan berätta den mest kluriga grejen som jag inte ens själv förstår vad jag säger, och så svarar hon med något smart. hon gör verkligen det hon kan för att kämpa för oss barn, och vi har inte alltid tagit den lättaste vägen fram. vi har alla varit med om något, men här har vi våran kämpe och min största idol.
vissa säger malin baryard, jill jonsson eller peter göback men för mig är det min mamma, den människan som står mig närmast här på jorden och den människan jag verkligen ser upp till.

den dagen jag blir en mamma ska jag vara precis som dig.
du har hjälpt mig genom mycket,
vi har haft våra med och motgångar.


du är den enda halvan jag har kvar mamma, och för att du finns som du gör blir den halvan hel ibland.
steg för steg, dag för dag hjälper du mig att läka alla hål jag har, du finns för mig dag som natt.
och inga ord mamma, kan beskriva hur tacksam jag är över det.
du är min alldeles egna speciella underbara bästa mest omtyckta mamma i hela världen.

jag aldrig säga, visa eller skriva tillräckligt hur mycket jag älskar dig,
men jag hoppas att du förstår.








du och jag mamma,
du och jag.


Kommentarer
Postat av: Nina, mamma till Hugo, Max & Vincent

Vilken fin bild på er :)

2010-11-03 @ 21:02:12
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: Ronny

Så fint skrivet bara..

2010-11-08 @ 03:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0