tack till mina underbara läsare

japp, det är sant.
jag har aldrig varit den här människan som går in på andras bloggar och kommenterar " hej, vilken fin blogg! hur är det med dig?" fastän man egentligen don't give a shit i hur människan i frågan mår eller om bloggen var fin eller ful eftersom att man bara vill att människan ska besöka ens blogg så man får läsare.
vet måånga många som gör så, och tro mig det lönar sig inte i längden.

jag bryr mig egentligen inte om jag har 26 läsare på en dag eller 126 varje dag. jag skriver för att jag vill, behöver & måste skriva. sen om jag länkar det på facebook eller inte var ju en annan femma.
men jag blir så otroligt glad över att det är så pass många som läser min blogg !!
det betyder ju att det jag skriver make sence och att ni gillar det, havn't I righ?
jag skriver som sagt på min blogg för att jag behöver skriva av mig då och då, och det känns så galet kul att ni gillar det och det värmer i mig sååå mycket att besöksstatistiken bara ökar & ökar även fast det inte är det jag ute efter. åh jag glir så glad !!

så med det vill jag bara säga tack till mina läsare, ni är underbara ♥ !
hade dock uppskattat lite mer kommentarer då och då - även fast det blivit bättre! :]





Kommentarer
Postat av: sussie

vilken tur du blir glad.. eller att du är glad =)

det ska du vara!! kram sussie

2010-11-02 @ 20:29:51
Postat av: amanda

tack sussie ! jag blir bara friskare och gladare av att tänka på och att vara i närheten av rasmus :) kramar

2010-11-02 @ 20:43:51
URL: http://avikner.blogg.se/
Postat av: johan Bruhn

kan få en kommentar av mej! :)

2010-11-02 @ 22:48:49
Postat av: Johan

Ytterligare en Johan, men jag öppnar sällan käften om jag inte har nått vettigt att säga :P

2010-11-03 @ 00:57:04
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle
Postat av: AMALIA

Amanda, du är en sån fin o go person så självklart att man läser din blogg och vill ha dig som vän:)



Jag skrev i ett inlägg idag på min blogg vad du, Malin och Sussie betyder för mig<3



Kram!!

2010-11-03 @ 08:25:20
URL: http://finest.se/sweetamalia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0