unfocused

sitter i datasalen och ska skriva en dryg uppstats om antikens grekland och jag är så jävla opepp så det fan finns inte. jag orkar verkligen inte, och det här tangentbordet är asdrygt så jag orkar inte skriva en jävla uppsats om det här just nu. palla palla palla -.-

kan inte koncentrera mig på att plugga heller för den delen.
folk snackar för mycket, jag har inga hörlurar så kan inte lyssna på min älskade musik och facebook's horse saga är galet mkt mer intressantare.

har inte ätit nå riktigt på två dagar nu heller,
maten bara växer i munnen på mig och smakar asäckligt.
och att jag inte äter gör ju inte saken bättre, det gör ju inte mig mera fokuserad direkt :p


like it!!!!


PUSS PÅ MITT LIV JUST NU!!!
:d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0