somliga går med trasiga skor

alltså jag tänkte faktiskt att jag skulle hinna blogga i helgen, och när jag väl hade tid att uppdatera så fick datorn nåt cpryck hemma hos jessica och thomas.
men nu så har vi haft en heldag i ullared och jag shoppade väl för lite över 1600 :-
dessutom köpte mamma ett par vinter ridstövlar och en reflexjacka i födelsedagspresent till mig eftersom jag fyllde år för typ två veckor sen :)

jag lyckas hitta lite ridstrumpor, ridbyxor, ridväst, några t-shirts, nån tjocktrööja, mössa, vantar, schabrak med matchande huva till mig och rasmus att använda på tävlingar och sen lite annat smått & gott :)

http://breakingnews.michaeljackson.com/SE/
lyssna på den galet bra låten som rickard visde mig, fy fan vad bra :)


nu sitter vi i alla fall i bilen på väg hem, och efter lite vilsespår så är vi äntligen på rätt väg. vi kommer väl hem någon gång i natt. och imorgon bitti åker jag till rättvik igen, känns rättså skönt :)
vissa personer har lyckas få mig att älska rättvik igen, och mest har jag att tacka min älskade evelina holmgren, vännen som finns i vårrt och tort, på dagen och natten, hon finns där i alla stunder och gör mig alltid glad. i love u my friend. du är guld värd!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Aaaw tack vännen! Love you! <3

2010-11-16 @ 23:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0