duger det inte så dra

i don't give a shit.

nu äre såhär att jag fått väääääldigt mycket pikar, både privat och som offentliga kommentarer här på bloggen att "det är så synd om mig", "jag skriver om hur mycket jag gråter", "jag söker uppmärksamhet" osv osv. men nu ska jag säga det rakt ut till er alla läsare och icke läsare:

JAG HAR MIN BLOGG SOM MIN PSYKOLOG!
därför att jag har lättare att skriva om känsligare saker än att prata
därför att jag vill titta tillbaka om några år och se vad som hände i mitt liv då
därför att jag absolut inte vill ha en dagbok och skriva för hand
därför att jag inte vill gå till någon psykolog som säger att dom förstår mig fastän dom inte fattar ett jota 
därför att det är en fri jävla värld vi lever i och jag skriver nästan vad jag vill vart jag vill & när jag vill
!!!!!!

och ja, jag är upprörd som ni kanske märker.
jag är trött på att folk som inte har med mitt liv att göra lägger sig i saker dom inte har en aning om.
jag är trött på att folk finns
jag är trött på att jag finns
jag är trött på allt,
allt
allt
allt
.
JUST PRECIS ALLT.


den här jävla världen har blivit helt jävla skruvad och jag pallar fan inte med den längre.
nytt liv, ny start, nytt allt
ja det kommer att hända snarast om inte skolan gör drastiska åtgärder.
jävla skithelvetesfanskapsfan.

ja idag har jag svärt mycket men jag kan fan inte beskriva hur jävla sur jag är.

OCH BTW, DUGER DET INTE ATT JAG SKRIVER OM ATT JAG GRÅTER ELLER MÅR DÅLIGT SÅ HITTA EN ANNAN BLOGGARE ATT HACKA PÅ DÅ FÖR JAG SKITER I DET. JAG HÅLLER MIG TILL MITT ÄMNE PUNKT SLUT.
JAG ÄR INTE KISSIE, KENZA ELLER PAOWANNABE, JAG ÄR AMANDA VIKNER OCH JAG HAR MIN EGEN STIL PÅ MIN BLOGG.
D U G E R   D E T   I N T E   S Å   S K I T   I   D E T .
 I N T E   E N   J Ä V E L   H A R   T V I N G A T   D I G   A T T   L Ä S A   M I N   B L O G G .


nu har jag fått säga mitt och faaaaan vad skönt det känns !!
PUNKT SLUT !!!!


en söt ko, bara för att milda upp stämningen.


Kommentarer
Postat av: sanna

Jag tycker du är modig och stark Amanda, som vågar skriva vad du känner! Keep it up! Tror att det är många som är avundsjuka på just det, din styrka genom allt jobbigt. Du skriver vad du vill, det är din blogg, ditt val och det är ditt liv.

Kram på dig! :)

2010-10-17 @ 12:22:05
Postat av: malin

din blogg, dina ord, du skriver vad du vill!

jag tycker du är så jäkla grym,

för du skriver så rörande som ingen annan och du är en så fantastisk människa, det är du verkligen Amanda!

Det var ett tag sen vi sågs nu & jag saknar dig, fina,fina amanda! <3

krampådej<3

2010-10-17 @ 13:39:09
URL: http://cocacolan.blogg.se/
Postat av: Janina

Du är bra Amanda !!! <3

2010-10-17 @ 14:33:11
URL: http://janinafrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0