förberedelser inför APU

Ridbyxor
Hjälm
Stövlar
Busskort
Mössa, vantar & långkallisar

CHECK.

packat så fint nu inför två veckors APU på Bäckan's Rid- och Utbildningscenter, precis utanför Djurås hos Terese Jons. Det tror jag ska bli skoj, men det märks väl!
Nu är jag förberedd inför två och en halv timmars bussresa imorgon. klockan är ställd på 05.00. fifan så drygt.


Terese & Little Magic


denna vecka har jag varit dålig på att uppdatera, men kan säga att den bara bestätt av stallet & jobbet så inget spännande har hänt nu i alla fall :)

Förhoppningsvis hinner jag slänga in bilder & en liten text om hur morgondagen varit i morgon kväll.
märks väl.

denna vecka blir att sova i rättvik för att minska en timmes bussresa & öka en timmes sömn. får se hur det känns då. vill vara i mora med min mamma och joe :(
aja, får se om jag lyckas somna nudå-
natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0