going home

idag har jag varit duktig.
klev upp 07.45 klockan 8.15 var jag i stallet och grät i Anitas famn. Lena ringde till rektorn, jag och Anita åkte till rektorn och satt där i 1 h och en kvart ungefär.  hoppas att någonting händer nu då...
Klockan 13 har jag möte med Samuel Mases, skolans kurator. oj oj oj vad jag kommer gråta, men Samuel har sett mig gråta många gånger så det är lugnt.
Nu börjar det här snurra i en cirkel och någonting kommer att göras, finally.
efter mötet med samuel åker jag hem till mora, jag har tagit ledigt resten av veckan.

jag och min syster kommer gråta floder tillsammans i varandras famn, och jag bara längtar tills jag får sitta där och hålla om henne och bara gråta hejdlöst. underbart.
min syster är underbar.
och min mamma kommer jag få gråta i famnen ikväll när hon kommer hem från jobbet, gud så skönt.
jag, min mamma och min syster.
en kärlek som räcker i oändligheter.

anita hedin, youre the greatest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0