joe till salu :(





så många vackra bilder,
så många underbara minnen,
så många härliga stunder,
så många vilda ridturer,
så många fällda tårar,
så mycket dyrbar tid,
en sådan speciell häst.
och nu är han till salu.
varför fick jag inte veta det tidigare?
jag hade ju utan snack valt min lilla guldklimp om jag hade haft möjlighet till det förut.
fan i helvetes jävla skit,
hoppas bara att det här världbästa kallblodet hittar rätt människa annars vet jag inte vad jag tar mig till.
Joe förtjänar det bästa och mycket mer!

FAN !! :'(



Kommentarer
Postat av: Sabine Caroline Lundqvist

älskling.. jag letar faktiskt en häst att leka runt med och mysa med.. hur mkt kmr han kosta?

2010-10-07 @ 13:58:34
URL: http://enibas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0