rasmus ♥

idag var jag bort till rättvik endast för att rida rasmus
min älskade häst. älskade kära underbara bästa häst
det var några veckor sen jag satt på hans rygg, men nu så.
guud så skönt det var, och jävlar vad kul det var !
För en gångs skull på 5 dagar kunde jag skratta på riktigt, ett ärligt leende, ett ärligt skratt.

jag, sussie & malin var ute i skogen och jag har nog tamigfan aldrig haft så kul förut.
tack brudar, ni är grymma. och till sussie - lycka till i sälen! vi kommer absolut att sakna dig.


finaste och jag i älvdalen på tävling

Kommentarer
Postat av: sussie

tack amanda, det värmer så himla mycket :)

jag kommer sakna de flesta mer eller mindre också..

sluta inte skriva blogg för guds skull så jag kan hålla lite koll på dig människa!! sen äre bara å höra av sig till mig om du känner att det behövs!



och föresten, jag har lite träningsvärk .. gubbkenny va ju lite crazy så att säga :) hahaha.. ha det bäst

2010-10-15 @ 23:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0