tack alla, det värmer.

Tack allihopa för era svar, det värmer i mig. Jag har bestämt mig för Joe och så kommer det att bli oavsett vad.
Han ligger mig närmast hjärtat och det är en häst jag kan ta mig vidare på men det kommer att ta tid.
får jag välja säger jag: "Hellre tid är kärlek, än tid är pengar."
Jag följer det starkaste jag har, och det är mitt hjärta.
för en gångs skull ska jag faktiskt lystna till det, tror det blir bra den här gången.
Tack allihopa för era svar, det värmer i mig.
Jag har bestämt mig för Joe och så kommer det att bli oavsett vad.
Han ligger mig närmast hjärtat och det är en häst jag kan ta mig vidare på men det kommer att ta tid.
får jag välja säger jag: "Hellre tid är kärlek, än tid är pengar."
Jag följer det starkaste jag har, och det är mitt hjärta.
för en gångs skull ska jag faktiskt lystna till det, tror det blir bra den här gången.
Och skulle det på något sätt inte blir bra så får jag återigen lära mig av mina misstag, men det här är en chans jag bara inte får missa ! 

"Gör aldrig ett misstag du inte kommer ångra!"

haha många ordspråk ikväll ;)
nu ska jag sova. utsläpp imorgon bitti -.-
på lördag vill jag hem och pussa på joe,
men främst av allt vill jag pussa på min mamma och min syster som jag saknar så galet jävla mycket!

det hade ju inte tagit till skada om jag fick pussa på min far heller...

kärlek, en himla massa kärlek till min familj & dom som bryr sig om mig






Kommentarer
Postat av: EVELINA HEED

Jag tycker att du gör rätt val :)

2010-10-08 @ 11:53:10
URL: http://evelaiijna.blogg.se/
Postat av: Fundersam

Lustigt att du skriver att du funderade över om du skulle välja Gabbe eller Joe. När sanningen var att du INTE FICK ha kvar Gabbe för att du misskötte honom...

2010-11-26 @ 15:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0