don't let go

dagar som dom här behöver man låtar som dessa. 
peppa en att inte släppa taget och att livet är bra.
"push the like buttom"
och nej, jag är inte lycklig & det syns på mig.
men främst av allt känns det i hjärtat, det gör fruktansvärt ont.
en verklig smärta och inte bara en psykisk sådan..
nu måste jag åka tillbaka till skolan och möta alla dessa glada jävla ansikten jag helst av allt vill gräva ner i liten jävla kista och låta dom vara så otroligt glada & trevliga i graven så jag får vara ensam på denna jord med mina jävla bekymmer.






Kommentarer
Postat av: angelica

gråter för din skull gumman <3 puss ( finns här om du vill prata)

2010-09-16 @ 21:23:51
URL: http://askaningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0