punkt, punkt, punkt

trött, sliten, less.
trött på allt,
sliten av allt,
less på allt.

det är tur jag har min älskade fyrbenta vän som håller hoppet uppe.
allmänt uttråkad på mitt liv är jag. jag orkar liksom med allt jag måste kämpa så hårt för.
närvaron i skolan, hästen, jobbet, betygen, läxorna.
jag orkar liksom inte mera och jag har tappat all lust, förutom den till hästen.
jag får liksom kämpa för att sova.
alla bara tjatar hit och dit, alla bara kärver så himla mycket av mig hela tiden och det tar så mycket energi.

jag är inte längre den där glada, spralliga amanda som jag brukar vara.
vad ska man göra liksom?
kanske äta lite vitaminer så man blir pigg?
fast jag vill bara fly ifrån allt ett tag. vill ta med min fina häst och åka långt ifrån allt jobb, skola, förväntningar & press.

just can't stand it.


Kommentarer
Postat av: annie

<3!

bästa du!

2011-02-21 @ 17:25:47
Postat av: malin olmarks

<3 jag finns här

2011-03-02 @ 15:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0