på tal om..






.. bortgångna hästar så kan jag passa på att hälsa min vän Galiba "vila i frid" öppet på internet för första gången sedan han försvann från livet.

och ja, det gör fortfarande ont i mig att han togs bort från mig av fel anledning.
och ja, jag saknar honom fortfarande.
och nej, jag kommer aldrig glömma min korta men underbara tid med honom.
min vita arab,
jag saknar honom - tro det eller ej.

varför jag inte skrivit något om det i bloggen är för att folk har valt att tro på dom spridda lögnerna - och det skulle bara bli fel om jag började skriva om att han är död och att jag saknar honom.
jag har väntat för länge, förlåt vännen min.. jag var för feg.


jag vet vad jag har gjort mot dig och du vet vad jag har gjort mot dig, och det är bara du och jag som vet det gabbe. folk får tro på lögnerna om dom så gärna vill det men du och jag vet sanningen.
jag saknar dig verkligen, vila i frid vännen min.
du får det så himla mycket bättre på dom evigt gröna ängarna.








min kära vita arab









Kommentarer
Postat av: anonym

stog han på långsmyrn??

2011-02-26 @ 13:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0