trav-amanda

idag har jag bytt profil, så från och med nu går jag Trav iställer för Ridning/körning. Idag körde vi ponnyerna på banan och tränade till ponnylicensen som mina klasskompisar tränar på. Får se om jag ska ta den till hösten eller gå Travskolan och ta det sen, men vi får se. I trean ska jag i alla fall ta montélicens!

Imorgon ska jag ringa Hans Strömberg och fråga om APU-plats hos honom i 5 veckpr.
Känns som jag kommer igång nu, redan första dagen och allt känns så mycket bättre redan. Bra med trav, kul med trav, skönt med trav.


(bild från ettan, angelica & hogan)


Kommentarer
Postat av: AMALIA

Vinnaren av Dagens tjej är framlottad!

Kolla om det blev Du=)



2011-03-10 @ 06:00:02
URL: http://amaliamagon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0